L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Can´t wait to get in shape

Kategori: Allmänt

                     - Äggmackor intaget + kreatin monohydrate
                     - Matlåda + mellanmålen packat!
                     - Träningstid inplanerat med Martina

                  Nu får jag checka ut för denna vecka :) Skönt med måndag imorgon!

Bara 3 veckor kvar har jag bestämt nu av detta tyngre styrkeperioden. Därefter kommer jag öka cardion betydelsefullt. Spinning 1-2 gånger i veckan + 1 morgonpromenad minst + 30 min cardio vid varje styrkepass! =) Längtar faktiskt sjukt mycket efter det! Dels att få komma i mina kläder igen börjar kännas uttjatat med leggins + få fram lite konturer förhoppningsvis.


Kommer ta en före bild & sen en mitten bild & en efter bild. Detta kommer jag & martina köra i ca 10 veckor. Kommer inte dra ner ngt på maten utan enbart på gottat. För det är det som ställer till det för mig :) Morgan ska med på passen har jag bestämt vare sig han vill eller inte & han ska också ta foton. :)
 

                                                    (Foton från i vintras)

Hade ändå rätt okej lår där i vintras kan jag tycka NU. VArför tyckte man inte det då?
Dock betydligt mer muskler på dom nu så jag hoppas på att ha mer muskulösa ben.
Ska hursomhelst bli spännande & kul att komma i form. Lite tajtare. Må bättre & få lite flås!

Kommentarer

  • Tess säger:

    Fan vad kul:) Alltid kul med variation och nya mål:D

    2011-09-04 | 22:54:30
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/
  • Martina säger:

    Jag längtar! kommer bli rikigt tufft men vi kommer fixa det bruden!! oojaa! lätt att vi kommer! <3

    2011-09-05 | 21:45:56
  • Josefın säger:

    Later bra sara! nytt program ar alltıd en sporre tıll battre pass! vı ska slappa nu och sen komma tebax pıgga och glada=) Trana för mıg me! kööör haart! sa de ryker! kram kram kram te dej me!

    2011-09-06 | 17:49:53

Kommentera inlägget här: