L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

bilder + gårdagens pass

Kategori: Allmänt



Var nog inte 1 mil vi gick igår kom jag på!=) Nåja!
Sjukgymnasten är sjuk idag så det ställdes in jag kan alltså köra ben idag. Måste skynda mig göra bort det inför helgen så jag inte går på farmen med jordens ömmaste ben. Ska jobba från 8 på morgonen till 2 på natten! ÄLSKAR såna pass (2 olika ställen) jobb jobb jobb !

GÅRDAGENS RYGG/ BICEPS PASS
körde chinsmaskinen & kan göra mig 5 kilo tyngre nu alltså heöver inte ha liika mkt hjälp! Ett steg i rätt riktning.

kört marklyft på 110 kg 4 st jävligt ostrikta hemska. efter det 90 kg 8 reps 3 set i 2 veckor. nu körde jag igår på
40 kg x 12
60 kg x 10
90 kg x 8
100 kg x 5
Samtliga strikta & fina så nästa vecka blir det en 8: a på 100 kg  jobbar mig sakta uppåt med strikta ist.
målet är att sista veckan kunna köra ett fint strikt set med 110 kg. bevis på att det gått framåt.

Biceps körde vi få övningar & tyckte inte alls det gick så bra Men tamigfan att träningsvärken befinner sig ändå=)

Kommentarer

  • Magdalena säger:

    Ja nu börja de går framåt :) Längtar efter att få köra ett "hitler" pass med Tess på gymmet. Men just nu längtar jag mest bara efter att kunna gå utan kryckorna:)

    2011-09-07 | 13:48:44
    Bloggadress: http://magdalenaledin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: