L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Redo för ny vecka :)

Kategori: Allmänt

Helgen kan sammanfattas på ett sätt: ZzZz...

Herregud så jag sovit!! Mkt pga jag inte fick i mig medicinerna på ett dygn men mestadels lathet ; ) Min sista lediga helg på länge så jag använde den väl! Nya soffor i vardagsrummet dessutom. Gottat mig rejält =) både mat & karra! & 0 träning!
                  


                       Måndag
  Promenad kl 06:00 med Morgan som vanligt
                 Spinning 30 min
                       Bröst
  löpband 30 min (gång eller jogg obestämt)
                   Sola 20 min

Sitter & planerar ihop veckans träning...Försöker få in så mkt Spinning jag kan för att få "cardion överstökad" Kom fram till att det bara blir ganska precis 10 timmars träning. & blev besviken. Blir lite mindre träning pga. Mer jobb i veckan & möte. Egentligen borde man väl vara ganska nöjd men men .. Bara försöka ha lite mer Kvalité på träningen.


                  INSPIRATION:

     
(Bild lånad från google)  Mindi O'brien

Kommentarer


Kommentera inlägget här: