L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Resultat vägning nr 4/ Keep it simple !

Kategori: Allmänt

KÄNSLAN NÄR MAN ......

Vaknar upp & ser 2 st magrutor tydligt för att sen under dagen förfalla & ha en degmage.
Jag vill ha en morgonmage dygnet runt! ! =)              

Byxorna åter igen glider på...UNDERBART
(Dom byxorna jag kunde ha båda benen i ett i vintras men det skippar vi HAHA)
Gått ner 1,8 Kg på 4 vägningar( planerat 2 kg så helt nöjd)
Minus 1 cm på armarna , - 3 cm runt midjan , -3 cm på häcken
Sovit 9 timmar & vaknar på bättre humör än gårdagen
 Märker att medicinerna är slut = ämnesomsättningen sjunker =PANIK
 Bara har 20 meter till vårdcentralen som kirrar allt på en gång
Man genomlidit den sämsta veckan hitills & ändå fått resultat.


- Har världens bästa chef & bra arbetsmiljö
 Vet att man får gotta sig


Gick med andra ord ner 0,4 kg denna vecka (verkar ha fastnat på just den siffran?!)  trots veckan då jag samlar på mig extra vätska så jag inte får på mig ringar eller ngt. så det är jag helt OK med. Tänka sig vad 3 morgonpromenader(lat i veckan), 2 st spinningpass, 4 stycken styrkepass kan göra. havregrynsgröt till frukost & sedan ngt i magen var 3: e timma & gotta på helger.
Keep it simple ...


Sen ska jag ju påpeka att vi tjurstartar helgen här på kontoret med gott ; )

Kommentarer

  • Martina säger:

    Toppen gumman! jag är snart frisk, min hals gör bara lite ont, så om jag vilar som bara den nu i helgen så ska jag ta tag i träningen och maten nu på måndag igen! och ta igen mina 2 veckors TAPP! :D

    2011-10-28 | 20:35:19
  • My säger:

    Morgonmage is the shit ;)

    2011-10-29 | 09:41:01
    Bloggadress: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här: