L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Träningsvärk + Lavemang

Kategori: Allmänt


True blood säsong 1 tog slut så var ju tvungen göra ngt åt saken.
Nämligen beställa säsong 2 ; )

Helgen:
Gick finemang. Martin lagade gott på Söndag!

Min granne kissar nästan ner sig av skratt när hon fick höra att jag
varit tvungen använda Lavemang för att kunna uträtta mina behov pga träningsvärken i magen.
Observera att vi springer emellan varandra i pyjamas & tofflor & handdukar på huvudet i turbaner ofta.


Någon annan än hon som tyckte det var så förbannat skoj?
Nej jag tänkte väl det.

Jo föresten. Personbästa i marklyft i Fredags !  först 2 reps på 130 kg sen 3 reps på 130 kg! Wii =) Haft sån träningsvärk i magen & rygg så inte kunnat ta mig upp ur sittande / liggande position utan fått rulla ur soffan /sängen. Så det blev REJÄL vilohelg för min del. Inte direkt som planerat. Död åt Danne!

Längtar till dagens pass! Räknar ner timmarna !=) Gud så härligt efter 2 st vilodagar! älskade älskade gym!

Kommentarer

  • Malin Lundqvist Photography säger:

    Jag älskar att hon gick över i pyjamasbyxor :P



    Hahahhaahah och jag skrattar också åt hur du uträttar dina behov :P fick du mitt mess?

    2011-10-24 | 14:21:30
    Bloggadress: http://www.malinlundqvist-blog.com/

Kommentera inlägget här: