L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Saras Vecka !

Kategori: Allmänt

Veckans planering som jag ska försöka hålla mig till. Eftersom helgen gick sisådär med kosten - blink blink- så får jag lägga manken till nu sista dagarna innan vägningen. Tror iofs på ett stilla viktresultat nu denna gång men men. Kommer inta mkt Aminosyror under passen och efter. Måltid var 3: e timma som vanligt samt glutamin + omega 3 + mivitotal

Kommer inte vara så mkt uppdatering från mig i veckan så nu vet ni vad jag pysslar med.
Jobb, träning, jobb på andra jobbet, laga matlådor,klunka aminosyror, träna.

Måndag:
50 Min morgonpromenad
30 Min Interwaller
40 Min bröstträning
30 Min gång på löpband

Tot: 2,5 Timme

Tisdag:
50 min Morgonpromenad
50 Min jogging med Lee (HJÄLP)
30 min rygg 
45 Min Spinning

Tot: ca 3 tim

Onsdag:

50 Min morgonpromenad
jobb 8-17
Jobb på farmen 17- natten (med andra ord massa prommis)


Torsdag:
(Ev, beror på när jag slutar på farmen) 50 Min morgonpromenad
30 Min gång på band
45 Min Axlar & Mage
30 Min gång på band

Tot: Ca 3 Tim

Fredag:
50 Min morgonpromenad
60 Min Biceps/Triceps

Tot: 1 Tim 50 min

Lördag:
30 Min morgonspinning
60 Min Ben+ vader
Job på farmen(massa prommis igen)
 
Söndag:
Trapz/Mage/Grepp
60 Min promenad (Till & från gymmet)

Tot: ca 2 tim

Så det vore väl självaste faan om man inte lyckades få chocka kroppen lite & tappa lite. Jobbar alltid 8-17 mån-fre sen jobb på farmen fram till på natten 2 av dagarna så kommer nog sova ganska gott i veckan ; )

               

Kommentarer


Kommentera inlägget här: