L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

När suget sätter in ...

Kategori: Allmänt



(Bild från i somras)
Snygg hals när man vrider skallen. Tillochmed tjockis där haha.

Vaknade imorse for & såg Emmas handbollsmatch. Så gulligt med småknattar när dom spelar.  Sen hem äta lite chicken & sen luleå till Sandra & tog en långpromenad längst vattnet. Hem äta matlåda igen & for på BAK & körde veckans andra axelpass. Hem & fortsätta tvätta. Nu göra veckans mat också rullar det på igen . samma visa varje vecka..

Idag har varit tungt.. Stort craving-humör. Arg & ledsen för jag har velat ha glass... Synd om folk i min närhet. Bara 6 dagar kvar tills jag får gotta mig . Kanske ska ta en riktig ätardag för en gångs skull då. HAr ju som inte gottat mig alls sen jag startade. Iofs kanske lika bra att låta bli. Till nästa omgång blir det att anlita ngn som kan hjälpa mig med detta. Betalar dan vad som helst för det.

Kommentarer

  • Martina säger:

    Duktig du är gumman =)

    2011-10-09 | 21:25:46

Kommentera inlägget här: