L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Me and my Army!

Kategori: Allmänt



Tack alla söta som stöttade med så fina ord både på Facebook & i bloggen.
Betyder mkt.


Gårdagens pass med Daniel & John gick väl bra. Danne är lite less att jag fegar på vikterna men jag är ju van att träna själv ofta så sällan jag vågar testa på tyngre. körde 4 st bröstövningar med 4 set (tror jag?) ska börja anteckna nu igen så man har koll på vikterna igen bättre även m jag tycker jag kan dom i huvudet. det är ett bra sätt att se att man inte backar under diet. Insåg igår att man ser en linje klart & tydligt på bröstet nu hela tiden!=)


VART VAR MIN KARAKTÄR IMORSE?!
Tänkte ju i min vildaste fantasi att jag skulle palla mig upp imorse på prommis själv utan Mogge. Men nejdå. så blev det inte. Så idag straffar jag mig själv. Axlar -> 15 min löpband -> 45 min spinning (dör om det är jennie)

Kommentarer

  • sprolla säger:

    men lite bekräftelsesökande är du då allt iallafall ..

    2011-10-31 | 04:47:13

Kommentera inlägget här: