L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Extra kolhydrater?

Kategori: Allmänt

fredagens biceps & tricepspass resulterade i fin träningsvärk i biceps.. mm =)
Gick ner ganska mkt i vikter och koncentrerade mig på kontakt. och det är ju minst lika jobbigt.

Lördags morgonen var det :
10 min löpbandet(gång)
30 min spinning
10 min löpbandet (gång)
4 baksida lår övningar x 3 set

Dom sista dagarna innan vägningen ska jag lägga in interwaller känns som att jag måste öka på lite.
Köpte rena kolhydrater av Daniel på UG igår. Alltså maltodextrin att ta direkt efter passet ca 50 g. där hör ni tjejjer. jag tillochmed ska ta extra kolisar. det är bra för återhämtningen. men kommer inte ta det varje gång då jag är på diet. men vid behov tsm med BCAA.

 
September                       oktober

Man ser ingen skillnad än. det gör man inte egfter 1 kg en Förhoppningsvis om ca 3 veckor till lite mer konturer kring axlar. Bara kämpa på & vara lite hårdare mot sig själv.


Blir nog inge gotta för mig förutom tacos idag. Men ska hålla det nere också.
Eftersom jag tog en glass i veckan. meen det återstår ju att se om man klarar det ; ) Keep in touch!
Provade ett par jeans idag och det PÅMINDE MIG JÄVLIGT MKT om att fortsätta med dieten haha.

Tack Ida! Du vet varför!=) Betydde mkt.

Kommentarer

  • Lee säger:

    Du är så duktig gumman!! Säg bara till när vi ska ta en joggingrunda. Nu ska vi inte lata!! ;)

    2011-10-15 | 22:12:16
    Bloggadress: http://leehol.blogg.se/

Kommentera inlägget här: