L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

En del mår bra av att vara elaka.

Kategori: Allmänt

Kommentar från Johan (xxxxxxxxxxxxxxx) om Resultat vägning nr 3::

Snälla lilla flicka! Sluta vara så förbaskat desperat efter att vara i rampljuset hela tiden, förstår du inte har större delen av dina vänner skrattar bakom ryggen åt dig utan att du ens vet om det!

Och du! Sluta nu med dina löjliga bilder, du är inte någon kroppsbyggare och kommer aldrig bli det, du har helt fel kroppsform för det! Och det är ju patetiskt att ingen har sagt den sanningen till dig förut. Ta inte detta som något elakt är du snäll, för jag menar det inte på ett elakt sätt! Vill bara göra dig uppmärksam på att du gör bort dig hela tiden utan att veta om det

Mitt svar:

Har jag påstått att jag är en kroppsbyggare? Svar nej
Tror jag att jag har en fin form? Svar nej jag skämtar tillochmed hela tiden hur pluffsig jag är.

Skrattar folk åt mig bakom ryggen? säkert Finns alltid såna men garanterat inte mina vänner. Såna är nämligen inte vänner. & dom få som jag vågar kalla vänner.. Dom läser nämligen inte ens den här bloggen Linda & Hanna exempelvis :) Lyckades du få mig ledsen? Absolut. Dom som sitter & skrattar åt mig skriver åtminstonde inget till mig utan låter mig vara ifred. Du är nämligen första som skriver en "nedlåtande kommentar" och jag hoppas att du har fel.... Men det har du säkert inte så , det var ju inte så kul att höra.

Hoppas folk efter det förstår att jag vill inte stå i rampljuset & mina bilder är inte ngt sätt att tro jag är ngt.. sen vad det blir för ngt som resultat. Vem vet ? jag vill bara träna & må bra, få göra det som förgyller min dag. Att styketräna. En av dom få sakerna som kan få mig att må bra & putta undan många hjärnspöken som jag haft under åren. Styrketräningen som hjälpt mig med mycket. Så kom inte & förstör det är du snäll..sitt hellre & skratta bakom min rygg. Det jag inte vet mår jag inte dåligt av.

 Så låt mig få göra det jag mår bra av och om folk skrattar åt mig. låt dom göra det. Men tack för upplysningen iaf. uppskattas att du tog dig tid att skriva... antar jag?

 att säga mina bilder är löjliga är bara elakt. Tack för den iaf. Du är säkert ngn som alltid hälsar på mig och är så himla trevlig. Struntar egentligen vem du är. var så god och tyck som du och alla ni andra också.

Kommentarer

  • Martina säger:

    Vilken människa! , usch!...DU ska inte låta han göra dig ledsen gumman! för du är så mycket bättre än honom på alla sätt och vis! Han skriver sitt "namn" men vågar ändå inte träda fram, om han nu är så modig, varför inte göra det i verkligheten?? ... Gumman du är så BRA! låt inte idioten göra dig ledsen, fy fan för elaka människor som inte har någon empati alls! usch!

    2011-10-23 | 15:31:26
  • sussi lucas säger:

    Håller verkligen med Martina! Lyssna inte tycker du e hur duktig som helst som tränar och står i.

    Styrkekramar!

    2011-10-23 | 15:42:54
  • Britta säger:

    Johan..Det där var alldeles för korkat för att egentligen vara värt att kommentera. Jag behöver inte ens säga vad jag tycker, men jag kan inte låta bli ändå.



    Som jag har förstått det här med bloggande så bestämmer den som bloggar själv vad den ska skriva och lägga upp för bilder. Så varsågod Sara, lägg upp bilder på vad du vill, din rostiga cykel, din tvättkorg, navelludd, naket!

    Jag ser mycket "löjligt" varje dag. Det kan vara hur människor klär sig exempelvis, typ "sådär skulle jag aldrig klä mig". Men jag är inte så (jävla) dum att jag påpekar det, för jag är medveten om att vi alla är olika och att vi alla får göra hur vi vill - jag har väl ingenting med det att göra!

    För att inte tala om hur trist det skulle vara att trycka ner andra när de inte gör någonting fel, mår bra och gör sin grej..



    Vad jag har lärt mig så beror negativt påpekande och påhopp på avundsjuka, bitterhet eller bara att man är allmänt elak. Så, vad är du?



    En sak till..

    Det är som att någon ska komma in på min blogg och kommentera mina matlagningsbilder - "du kommer aldrig bli någon kock".

    Vem fan vet vad Sara är om 10 år? JAG med mina spagettiarmar kan lika gärna vara en kroppsbyggare, så att använda ordet "aldrig" är fel.



    För att inte tala om att du, Sara, är otroligt diciplinerad, tålmodig och målmedveten - så "aldrig" i sammanhang med dig, det tror jag inte på.

    Sen att solen har baksidor och att man har uppochnedgångar är bara mänskligt.



    Det här med att andra skrattar bakom din rygg tycker jag du ska ta med en nypa salt. Du vet vilka som är dina vänner och om inte annat så kommer det fram så

    småningom.



    Det där med rampljuset förstår jag inte riktigt, men jag tror det kan bero på att många(JAG) ser upp till dig och din vilja, att du alltid är social och trevlig på gymmet och ja, folk lägger märke till dig här på internet och ja, säkert på gymmet också.

    Fortsätt med det, för jag älskar att bli peppad av dig, hatälskar att vara avundsjuk på din vilja och uppskattar dina tips då jag behöver lite vägledning med styrka.



    Puss!

    2011-10-23 | 15:43:56
    Bloggadress: http://sixth.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Jag läser din blogg eftersom jag inspireras av din fantastiska vilja, kämpaglöd och otroliga målsättningsförmåga.. Låt ingen släcka din gnista!

    2011-10-23 | 16:29:18
    Bloggadress: http://aspecialmind.blogg.se/
  • Emmely Norlin Gustafsson säger:

    Kan inte mer än hålla med Britta, WORD! Låt ingen trampa på dig. Du är så jävla bra! Lyssna på oss som ser dig som en inspiration och inte på idioter som ser en mening med att försöka trycka ner andra människor. Tror denne herre som skrivit detta är avundsjuk, han avundas din styra och din fysik. Han kan inte vara annat än en liten räka som sitter och leker tuff bakom skärmen.



    Nej, du är bäst sara! Så enkelt är det. Fortsätt precis som du gör nu så vi andra får ha dig och din styrka som inspiration :)



    Denne "Johan" är en svag människa. Säkert både fysiskt och psykiskt. Man är en svag människa om man känner något välbefinnande i att trycka ner andra. Fyfan för sådana människor, FYFAN!

    2011-10-23 | 17:07:29
    Bloggadress: http://mutthalainen.shapemeup.se/
  • Martina säger:

    Sara du har många vänner omkring dig! <3

    2011-10-23 | 17:12:16
  • Ellan säger:

    Men suck! Varför läser han din blogg?! Det är ju bara att låta bli om man stör sig... Nej kämpa på och var dig själv!

    2011-10-23 | 17:33:01
  • My säger:

    Bra svarat! Någon som är avundsjuk kanske? Hehe!

    2011-10-23 | 18:12:12
    Bloggadress: http://fromdepptopepp.blogg.se/
  • lino säger:

    äh men fy fan vilket jävla riksmongo. som du ser enligt kommentarer ovan så är du G R Y M och förmodligen är han avundsjuk på dig och din "sisu"!

    han är antagligen en sån där fläskblobba som ligger hemma och letar träningstips & inspiration i chipspåsen.



    U GO GIRL!!

    2011-10-23 | 19:06:43
    Bloggadress: http://curie-milord.blogspot.com
  • Josefin Rahkola säger:

    Så arg jag blev då jag läste detta=/ de kokade inom mig liksom. de finns en hel del "puckon" tyvärr! Jag tror på dej och låt ingen trampa på dej Sara! Mattias hälsar också.. Stå på dej! kram

    2011-10-23 | 20:35:00
    Bloggadress: http://www.josefin.shapemeup.se
  • hanna säger:

    låt inte "herr stor i orden liten på jorden" komma åt dig och det du byggt upp sara! han är inte värd det! och att han påstår att det inte är elakt menat, nehe? i mina ögon är hans kommentar inget annat än elak. fy fan vad arg jag blir när jag läser sånt här, du om någon förtjänar inte såna här påhopp! sara, du är grym och en förebild för många, glöm aldrig bort det! :)

    2011-10-24 | 03:09:05
    Bloggadress: http://sensuella.blogg.se/
  • Dennis säger:

    Den människan kan inte känna dig. Lägg ingen energi på det där tramset, låt det rinna av dig. Finns alltid människor som går igång på att trycka ned en, spec när det går bra. Focusera och kör på som vanligt, du är riktigt duktig och har visat att du har en vilja av Pansar! Rolig,intressant och allvarlig blogg, den ska jag följa:) Tummen upp för dig:)

    2011-10-24 | 17:55:03
  • Mogge säger:

    Du är bäst Supergirl..Du får också mig att må så jävla bra..Det är trist att det det finns såna där obetydliga människor..Fick jag en enda önskning ,,hade jag inte önskat mig pengar,,utan att skicka den personen tillbaka i tiden ..när det var lagligt med slaveri..sen hade väl ingen köpt en sån värdelös person..men det hade ändå varit kul :) Tack för att du finns Sara..Keep up the good work :)

    2011-10-24 | 22:01:16
  • Kicki säger:

    Håller med övriga! En sån person som "måste" säga vad han tycker å tänker i nedlåtande "klappapåhuvvet" sätt mår oftast fruktansvärt dåligt själv!! So fortsätt din enorma prestation för att må bra och håll huvudet högt - vi är många som avundas din psykiska/fysiska styrka! Kram på dig =)

    2011-10-25 | 10:26:50

Kommentera inlägget här: