L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Där rök min gottisdag...IGEN

Kategori: Allmänt

           

Hade mina kusindöttrar på besök igår! Mys med hyrfilm & gotta.. Eller ja. DOM fick sig det iaf =) For direkt efter jobbet till UG & Höjer plågade mina biceps & triceps. Det är bra. Skönt att ha ngn som står bredvid & säger "en rep till" när man vill ge upp. Men jag ger inte upp iofs ! & idag? Jo träningsvärken är där. Så grym känsla  nere på det gymmet där både lotta, mikael, daniel och en till står & hejjar på en när man tränar. Det är en enorm kick!

 
                        "Soffmys när det är som bäst!"

Köpte jag ngt själv?- NEJ
Smakade jag - JA

Happ där rök min gottisdag. IGEN samma misstsag förra veckan =) sååå idag lördag när jag längtat hela veckan. tjurade jag ihop ! TOTALT så jag gick & la mig för att slippa godissuget. somnade i 3 timmar. For & solade med grannen sen & hem & äta min kyckling. Sen tog jag lite färsk mango så var allt bra igen . Vilodag idag alltså. Imorgon är det nya ryck & 329476 saker som skall hinnas göras!

Känns som att jag måste lägga i en högre växel nu när jag gottade mig 2 st rostade mackor & några godisar igår. Får bli lite striktade med maten i veckan. hur den nu ska kunn abli striktare?. Nåja!

Tack föresten för dom gulliga kommenterarena!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: