L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Dagen idag

Kategori: Allmänt

Dagen idag blir jäktig. Precis som alla andra! Så vi gillar dom ; )

Direkt till regelbundna Luleå-besöket Denna gång följer Linda med mig min underbara granne!


Direkt därifrån hem & byta om sen Gymmet med henne. Plåga hennes ben & mina Biceps.
 Kanske får med mig kameran rätt som det är & om det är folktomt! Sitter redan & planerar


Älskar nya koftan från Nelly!

fick dessutom ledigt från Farmen imorgon så jag hinner avsätta lite extra tid till träningen.
Hade jag inte jobbat på farmen i helgen hade jag nog jobbat på bodensia bakom baren.
 Kul iaf att man fick frågan.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    snyggaste :)

    2011-11-23 | 22:44:00
  • Fratz /Misty fabulous säger:

    Den var riktigt snygg!

    2011-11-29 | 20:36:53
    Bloggadress: http://fratzonfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här: