L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Jordens pepp / ny beställning

Kategori: Allmänt

Jordens pepp!

http://www.chrisharnell.se/wordpress/2010/10/18-veckors-diet-fore-efter/#comment-492


Mamma lämnade smörgåstårta igår.. Martin har fortfarande inte ätit upp den & jag ska åka hem 2 ggr till idag. Gud ge mig styrka...

Träningsvärken idag befinner sig precis som den ska. trapsen värker fint & brösten också! Gjorde personbästa med trapsen igår. 30 kilos hantlarna supersetat med 9 kiloshantlar. Sweet! 30 minuters spinningen var precis lika hemsk som 45 minuters. Idag är det bara ladda om. Blir rejält pass idag. Men jag är motiverad efter att ha haft tjockisbyxorna på mig igår på gymmet. Hatar & skäms varje gång jag har dom för det väller ut överallt så jag blir alltid peppad av att ha fula träningskläder på mig hur fel det än låter. Alltså fel storlek. när man ser sig i spegeln & tänker bara : ne det där jobbar jag på att förändra. så jag längtar tills dom sitter bra :)

IDAG BLIR DET:

Rygg/ Biceps
Spinning 45 min

Beställde hem dessutom lite från gymgrossisten

HMB

HMB (Beta-Hydroxy Beta-Methylbutuyrat) är en molekyl som är närbesläktad med den antikatabola aminosyran L-leucin. Leucin fungerar genom att minimera muskelns naturliga nedbrytning vid hård träning och möjliggör kroppens muskulatur att växa snabbare och öka i styrka.

HMB är speciellt effektiv om du kombinerar styrketräning med uthållighetsträning. Ju mer du tränar desto mer muskelvävnad bryts ner vilket gör det blir svårt att bygga nya muskler. HMB bromsar upp denna process vilket gör att du kan träna hårdare och oftare.


Pris: 399:- (Orginalpris ca 549:-)

Den här har fått fina recensioner.

  • Bättre uthållighet.
  • Mindre träningsvärk.
  • Ökad vaskuläritet och pump.
  • Bättre utnyttjande av aminosyror.

                                   
                                                    BCAA Xplode
                                                      Pris: 369:-

BCAA Xplode innehåller grenade aminosyror doserade med fördelningen 2:1:1 mellan L-Leucin, L-Isoleucin och L-Valin. BCAA Xplode är berikan med Glutamin, Vitamin B6. Ämnena i BCAA Xplode  samverkar och ger energi, ökad muskelsyntes och snabbare återhämtning.


BCAA Xplode kan sammanfattningsvis hjälpa till att:
- Förbättra återhämtningen.
- Öka ATP produktionen och främja musklernas cellvolym.
- Hämma muskelnedbrytningen och kortisolnivåerna (muskelnedbrytande stress hormon)
- Motverka trötthet genom att blockera trötthetsverkande tryptophan till hjärnan.
- Öka proteinsyntesen, immunförsvar och matsmältning.
- Maximera upptaget av protein
- Optimera syntesen av tillväxthormon

Kommentarer

  • Martina säger:

    Du är så duktig gumman !, jag vill också träna! jag dör! , gud vad jag saknar att träna, men så fort jag är helt hundra på min förkylning så kommer jag :D pösss

    2011-11-01 | 19:15:54
  • alex säger:

    Ibland får man unna sig under dieten;)

    Själv kan jag tycka att det kan vara riktigt skönt att träna i en typ xxl-tröja men att ha ett tajt linne under som man kan ta av sig till.

    Keep it strong

    2011-11-01 | 19:54:12
    Bloggadress: http://alexeiserman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: