L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

minus 1,5 kg / form-check

Kategori: FORM-CHECK




Jo kanske ska berätta. Jag har gått ner 1,5 kg den här veckan. det är typ 3 veckors resultat tidigare. Detta har jag fått på endast 1 morgonpromenad. 3 stycken spinningpass , lite gång på band & daglig styrketräning stenhård. Skönt, härligt. Så detta firar jag med att äta upp mig typ ännu mer haha. Dubbelmoral i know! Nåja man börjar se linjen på bröstet bättre nu. Men det mesta andra är katastrof än. Är måånga kilon bort. Men målet är som sagt bara få gå ner till ca 70 kg & sen försöka stanna där & bygga lite mer ren muskelmassa utan att fetta upp mig såhär igen. Bara jobbigt att inte kunna ha kläder. Ligger nu på 80,5 kg började på 84,6 kg. differens på nya & gamla vågen är 0,8 kg som jag inte räknat med i viktnedgången. då skulle jag gått ner mer än 2 kg haha. 

Ligger hemma i soffan själv & lyssnar på Enya & sån musik som jag älskar att lyssna på men skonar martins öron från det.

Kommentarer

  • alex säger:

    Fan att komma ner till 70kg är hårt de,, många kilo att förlora, man vill inte gå ner för många kg för fort heller!! Keeep on fighting

    2011-11-04 | 23:31:45
    Bloggadress: http://alexeiserman.blogg.se/
  • My säger:

    Men grrrymt!

    2011-11-05 | 08:22:43
    Bloggadress: http://fromdepptopepp.blogg.se/
  • Anonym säger:

    du är bäst goo stjärnan

    2011-11-05 | 16:24:40
  • Marcus säger:

    Grymt bra jobbat! :)

    2011-11-05 | 23:33:31

Kommentera inlägget här: