L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

FORM-CHECK

Kategori: FORM-CHECK


Axlarna börjar ta sig..Bara synd man är så blek.

Körde axlar supersetat med triceps själv på UG. Sen for jag till Stepin & körde spinning 45 min. Med min GROTESKA träningsvärk i benen. Nu menar jag inte lite utan jag menar exakt överallt. Förbannat så ont kan knappt gå. Idag var det inte hälften ben hälften vilja som Jennie brukar säga det var 2 % ben 98 % vilja. Vägning imorgonbitti & jag förväntar mig att ha gått upp i vikt snarare än ner. Inte skött mig alls i veckan som jag tänkt.


Fick höra av en kvinna på gymmet att jag sminkat mig så fint , dagens positiva grej iaf. Nu ska jag sluka en hårdbrödmacka med skinka & lite aminosyror försöka kräla mig ner till tvättstugan & gråta mig upp för trappan sen sova.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    yammi yammi yammi så fin volym du har alltså:)

    å man behöver inte träna ben för å bli alldeles skakig ju,, man behöver bara se de där leendet å glitter ögonen:)

    2011-11-11 | 00:10:50
  • My säger:

    Grymt snyggt!

    2011-11-11 | 06:31:56
    Bloggadress: http://fromdepptopepp.blogg.se/
  • Martina säger:

    Kämpa på gumman! du är så grym! nu är jag igång igen, imorgon blir det gym om jag så jobbar till 22 på kvällen :p pöss <3

    2011-11-13 | 17:46:33

Kommentera inlägget här: