L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Benpass from hell..

Kategori: Allmänt


Ser inte klokt ut när jag har T-shirt på mig.. Men om 10 kg så kommer det
nog se bättre ut!

Benen skakade så mkt efter passet med Daniel så jag fick kärringstopp som vanligt med bilen. Man är ju en trafikfara efter benpass! Vi tränar fortfarande in tekniken för mig på benböjen så jag har fått gå ner i vikt REJÄLT. men kund eöka med 40 kg på dom idag. JAg har problemet att jag är för feg för att gå så djupt som jag ska. Så nu övar vi & övar. men det går frammåt! & det tar så himla mkt mer. Sen tycker jag det är så fruktansvärt läskigt att ha stången så långt ner på ryggen. Men man vänjer sig väl. Nacken skonas ju iaf.

Nu tvättas det för fullt som vanligt varje kväll här. slank ner 3 matskedar glass idag - oops-
Så bara just därför... Så bokar jag in morgonprommis + styrkepass med Daniel & John + spinning 45 min. Som straff åt mig själv.

Klippte mina extensions idag HAHA Som ni ser så ser det inte klokt ut.
Det stod att det skulle vara tjockt hår? Yeah right..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    du ser riktigt bra ut go stjärnan

    2011-11-09 | 23:16:19

Kommentera inlägget här: