L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Arnold sa en gång i tiden...

Kategori: Allmänt

Sara kommer ut från toan på gymmet efter att ha spytt 2 gånger efter passet.

Daniel: Men duu, Arnold sa en gång att om man inte spytt minst en gång i veckan av träning så har man inte tränat nog hårt.

Sara: Tack.....Det hjälpte.


kommer hem & vad händer? Ramlar på stentrappen ramlar på bakhuvudet & svimmar på grusgången. Bra där Sara.
________________________________________________________________________________

BENPASSET

Har jobbat på benböjen nu ett bra tag att få in tekniken då jag förr aldrig gick så djupt. så fick gå ner från 140 till lyssna nu. 70 kilo för at våga gå hela vägen ner. förra veckan lyckades jag göra några få på 90 kilo. Nu körde jag

20 kg x 12
40 kg x 10
90 kg x 10
100 kg x 7
100 kg x 8 ( 3 st som jag småfuskade lite på)

Känns inte lika skrämmande att gå ända ner nu. Så det går frammåt nu man får börja om på ruta 1 känns det som. Hade jag gjort rätt från början hade jag säkert legat på högre vikter. Men men.. Så är det.

Benpress
225 kg x 2
200 kg x 6
200 kg x 7 själv 3 hjälp
200 kg x 7 själv 3 hjälp

Lårcurl
30 kg x 10
30 kg x 10
30 kg x 8

Benspark
30 kg x 10
40 kg x 10
40 kg x 10

Avslutade kvällen med ansiktsmask & peeling. Skönt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: