L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

HELGEN

Kategori: Allmänt

Jahapp.. Hallå allihop !=)  Ska jag sammanfetta helgen : ZzZz.... Nä skämt & sido!

Fredag:
Jobbade över till 17.30 så hann inte träna ben. Eftersom gymmet stänger 18. For hem & somnade för kvällen...Kul?, gick omkring i Martins mjukisar & myste på.. Varför är alltid killarnas mjukiskläder skönare än ens egna. ??

Martin, jag gillar dom där.. Varför har du på dig dom nu ? ..-morr-



                        Lördag:


Martion lagade god mat till mig bortskämd som jag är !=) Supergott!
Skivade potatisar i ugn med morötter & lök tsm med älgkött & en sås han
gjorde som jag aldrig smakat förr ! supergod ! Sås för en gångs skull!
jag som har ett sås förbjudet hem njuter som FAN när det väl blir av !



Söndag:


Kusin Sandra var förbi mig med Hennes dotter Nellie & andra bebisen (hund) Obelia!
Jag har ända sen jag varit oiten drömt om en St. Bernad! Så jag får väl vara glad
för hennes skull................ 


Nåja nu kan jag konstatera att Katerina är ute ur BB fan så skönt slippa sänka volymen på TV:n jämt när hon öppnar munnen. Jo träningen ? inte rört mig en meter i helgen. har tjockat i mig allt som kommit min väg. Köpt med mig halva ICA. Mått dåligt över min karaktär, onda rygg & onda axel. Gråtit en skvätt över hur jag gått upp i vikt. Men vet att jag har mig själv att skylla så bara ta nya tag. That´s it!


Godnatt !!

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Då är vi två! I heljen har jag nog ätit allt som kommit i min väg?! Jag har varit hungrig konstant och trött. Men jag tror att min trötthet beror på pollen! Ny vecka, nya tag! Fina naglarna blev! Jag tycker att dom var alldeles lagom:) KRAM på dig

    2011-05-09 | 11:53:30
    Bloggadress: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här: