L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Gårdagens pass / boxar- sara

Kategori: Allmänt

           
Fan.. Att jag aldrig kan låta bli den där boxningssäcken på Underground..
direkt jag är själv där nere så flippar jag ur TOTALT på den. Tro på mig!

( Ja jag har haft boxningshandskar på mig lik väl förbannat ser knogarna ut såhär)



Malin & Alice följde med på Martins match ! Längtar till sommarn då manfår sitta i solen & se matcher!
Sen for jag på middag hos Malin & Ivan Mmmm !=)



                               GÅRDAGENS PASS

Vaknade kl 9 åt frukost la mig gen sov till ca 13: 00 ( chaffis ända till morgonen sliter på en ) kl 15 middag / lunch / ?? hem & sov igen till kl 18  Vaknade 18 & orkade verkligen inte träna men vet ni vad. jag tänkte bara NEJ. TA DIG I KRAGEN. Även om du inte orkar ngt där borta så ska du fanimig åka dit gör det du ska. för du tycker det är kul. Orkar du inget så åker du hem men åk dit & prova iaf?

Sagt & gjort. Veckans andra benpass. Var ganska tom i kroppen på energi så testade lite nya saker. När man har såna här dagar & ändå kört ett ordentligt benpass så kan man testa på nya saker.

Testade på frontböj

15 x 20 kg
10 x 50 kg
8 x 50 kg

Utfall med fristång

6 rep / ben x 50 kg

Djupa vanliga knäböj


8 x 50 kg 

Marklyft ( för andra gången i mitt liv) 

5 x 50 kg ( sen kände jag lite i ryggen så jag la ner den övningen) 
Nästa gång testar jag nog 70 kg

Stöt ( oj så jag längtat efter att prova denna !!!) 

provade med 40 kg , ville ju inte lasta på när man ska testa nytt så man inte skadar sig ( eler ngn annan för den delen ) Har kollat lite filmer hur man gör & läst men i stundens hetta glömde jag bort slutsteget med benen utan jag bara stötte upp den ståendes rakt som axelpress HAHA. Nåja inte lätt när man är själv. Sträckte en muskel i nacken rejält annars gav dett mig träningsvärk i trapzen märkte jag. 

Ska testa hemma på gården i sommaren mera så jag vågar släppa vikten också & pappa ska få kolla. Kanske man vågar testa lite mer! =) På Stepin vågar man ju inte släppa vikten heller så.. får träna rörelsen ist!=)

Leg extension ( benspark i stol)

3 set

Benpress djupa med olika vinklar på fötterna & detta tog i rumpan! 
 
Lik väl förbannat ingen träningsvärk i främre lårmuskeln. VARFÖR !!! Får aldrig träningsvärk där längre!

Detta pass tog mig ca 50 min. Intensivt & har träningsvärk i roompan redan nu! Mys !=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: