L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

DET FÅR INTE GÅ TILL SÅHÄR! Orutinerat Sara

Kategori: Allmänt

Tack alla gulliga för gratulationerna ! Verkligen !! Så många som skrev så kul "Se till att gotta dig nu idag ; )" Skrattade varje gång jag såg det  Så jag tänkte jag startar redan tidigt & köpte bulla till jobbet tog en bulla & en pinnglass tsm med lite havregrynsgröt. Kul mix?

Åkte sen till farmor på middag jag hade beställt ngt så exotiskt som KÖTTBULLAR !!! åt mig så mätt så jag INTE ORKAR HA EN SVULLARKVÄLL. Märks att jag inte är van den typen av mat med kolhydrater i den mängden. (Stuvade makaroner som jag inte ätit på 1,5 år nästan) Så här sitter jag med MATKOMA upp i halsen & ingen burk glass. 2 st BLUE KELD mini läsk som är oöppnade och en yoghurt. NAe orutinerat Sara... Nåja bara bra när det blir smörgåstårta imorgon!

Gulliga Oksana kom förbi på jobbet idag med blomma & parfym! Hon är så himla gullig ska ni veta!

Fick dessutom alla räkningar betalda som present. Inte fy skam?
5 Trisslotter , lite pengar + 400:- i kontantkort till mobilen! Sen Lite hårprodukter

2 till vänster hade jag redan.  Till topparna & spray som ej torkar ut håret då jag sitter vid en AC på jobbet. Sen schampo , balsam, Inpackning & glanspray! Av världens bästa frisör ROSI på Torgfrisören hon är BÄST! 


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: