L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Here we goo!!!

Kategori: Allmänt

Gårdagens pass gick väl sådär. Benböjen gick fint. 2 set på 120 kg 10: or så jag är nöjd.
Men var så sjukt mkt folk där på kvällen så inget fanns ledigt som man skulle ha, sen MITT I ALLT KOM EN JÄVEL & trängde sig ( Jag har vittne MArtin såg det !!!) Fan så fräckt så jag gick hem då. Tjurade i en timme.


Kolla vad hjärtat lämnade hemma åt mig då han åkt till kiruna på jobb!
Snacka om en glad Sara !!! =) Sann lycka! Han är bara bäst!


Nu taggar vi igång med musik inför dagens pass. Axlar blir det. Lär ju inte bli så hårt pass då jag är skadad i den & inte kan räta ut den helt. Men man får göra det bästa av situationen! svar på kommentar från förra inlägget: Tack så mkt ;) HAr tappat bort måttbandet men återkommer om det!  



Gamla goda tider ! Men bra funkar den innan träning. Älskar att ha den här låten under benpass också.

Bara 1 dag kvar till svullokväll !!!!!!!!!!!!!!!! Fan så jag räknat ner när jag hållt mig så hårt. Dock blir det mindre då jag tog en tårtbit i veckan !

Kommentarer

  • Anonym säger:

    mmmmm gotte dag =) , det smakar så mycket bättre då man fått längtat ;)

    2011-05-19 | 19:02:45

Kommentera inlägget här: