L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

UPPDATERING + form-check..

Kategori: FORM-CHECK

Hall allihopa ! =) jag är inte död! Haft full rulle här så här är lite uppdatering!

Torsdag: Vilodag
Fredag
Tog 120 kg i benböj! En tolva! ! =) (tror jag iaf att det varhar för mig att jag räknade upp till det)
som sagt J DJUPA utan 90 graders böjning.

40 kg x 15
70 kg x 12
110 kg x 10
120 kg x 12

En kille på gymmet hjälpte mig med benböjen då det var fristång & jag känner mig så osäker på benböjen. Sen gick jag vidare till sittande benpress, hela magasinet på sista set: et. Supersetade fram & baksida lår. Måste sluta med det & välja baksida eller framsida ska nog slitta det på olika pass.


Form-check.. Lite go mulliga lår sådär, jag bjuder på det ! =) Veckans andra benpass..

Jag & Martin for förbi Malin & Ivan sen på kvällen & fördrev lite tid. Trevligt!


 

Lördag:
Sov till halv elva AV MIG SJÄLV? Alltså vaknade inte en enda gång ..Jösses !
Brottningsmatch med Martin på köksgolvet vi bet & skrek & brottades i sann kämparanda! Blåmärken finns som bevis & jag KRÄVER MIN HÄMND!!

Städade, åt  , hade besök här hemma, sen promenad till gymmet soligt & fint väder

Dödade lite triceps för andra gången den här veckan. Sjuk träningsvärk i dom från Tisdag-Torsdag & sen träna dom igen på lördagen så nu jävlar !

Promenerade vidare till Farmor & farfar & hämtade cykeln sen cyklade jag hem årets första cykeltur!
Sen var det bara skynda sig att skura & dammsuga & dammtorka & tvätta inför Eurovisionkvällen med tjejkompisarna ! Malin, Lee & Oksana kom hit! Martin flydde fältet!

4 goa vänner , skrattade så vi grät flera gånger under kvällen! Panelhönor !
Jag satt där troget med vindruvor, citronvatten & min proteinshake...Dock slank en & annan godis ner från dom andras godisskålar..(Oops)

Söndag:

Kalas för mig & min kusin i heden.
Jag åt inget där. Drack vatten. Känd einte för tårta så tidigt på dagen.

Skjut mig....

Valde lite plantor till mig osv sen hem. Bytte om for till farmor & farfar & krattade deras gård. JÖSSES så svettig jag blev hela T-shirten var genomblöt & jag insåg att jag bara tagit en åttondel av gården...Mission Impossible.

Blev smörgåstårta idag dock & sen på kvällen en bit vanlig tårta så jo det slank ner trots allt. Men allt är ju så mkt godare på kvällen ; ) Tycker dock jag klarat den här veckan bra. Hoppas nästa går lika fint.


Kommentarer

  • Ann-Helen säger:

    Är du släkt med Tommy?? Ja, ni har ju samma efternamn ju! Vi är "skyttepolare"...fast han är så oändligt mycket bättre än mig...haha.

    2011-05-16 | 09:49:59

Kommentera inlägget här: