L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Friday , sunny friday !

Kategori: Allmänt

                   
Fredag, härliga sunny fredag!, kändes vekligen som sommarkänsorna kom fram imorse med grönt gräs & klarblå himmel! Blev lite sur att jag har cykeln ute på Erikslund hade så gärna velat cykla! Ska verkligen försöka ta vara på vädret i helgen om det fortsätter vara såhär fint! Frisk luft =)
                            

                
     (Igår innan träning,jaa jag vet jag har beställt en spraytan faktiskt.....)

Hur kan man vara så ojämt stark i armarna? Min vänster är MKT svagar än höger.
Grymt irriterande i hantelcurl men det är bara jobba på!

Frukost: Fräska Jordgubbar, skivad banan, tärnad kiwi,fullkornsflingor,mjölk,macka
Mellis: Morot,KESO
Lunch: Kycklingsallad
Mellis 2: Proteinshake
Middag: ?

 Trevlig helg!                    

Kommentarer

  • frida säger:

    Det låter ju iaf normalt om du är högerhänt som jag. jag starkare i vänster trots att jag är högerhänt... kromosonfel eller vad tror du. Min andra teroi är att jag vilar musklerna i form :P



    TREVLIG HELG!! Pöss och kram!!

    2011-05-13 | 11:52:04
  • malin säger:

    Jag är precis som frida i det, otroligt mycket starkare i vänster fastän jag också är högerhänt. Såklart har jag mina nördiga teorier om det, med en axelskada och sådant som begränsar. Men det är bara att kämpa på. En dag sitter symmetrin där!

    2011-05-14 | 11:15:12
    Bloggadress: http://luften-bor-i-mina-steg.blogspot.com
  • Josefin säger:

    Grymt stark du är på ben!

    Och lovar, de är lugnt om du frågar om passhjälp.. jag säjer om de inte går om ja håller på med annat!=)

    Ha en super bra helg!

    2011-05-14 | 12:27:54
    Bloggadress: http://josefin.shapemeup.se
  • frida säger:

    vilken fin bild på dig :)

    2011-05-15 | 22:12:03
    Bloggadress: http://friduslinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här: