L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

rolig ekvation! / Hard Worker/ Jag växer...På bredden

Kategori: Allmänt

5918:- Det är så mkt jag betalat för mat på en månad.. Utan all glass jag ätit.
ngt säger mig att jag måste lära mig ekonomi? : D

Innan lönen kommer så ska jag dessutom göra naglar, en spraytan, Frisörbesök.
spännande ekvation detta Sara !


Det blir uppdraget för nästa månads matinköp. skärpa sig. Återkommer med resultat.


          Boden växer...And so do i!, Både på bredden & ... ja inte vet jag =)
         Veckans profil på Hard Workers sidan så nu får jag väl inte skämma ut mig
                               som förra veckans profil (harkel)

       

Som veckans profil måste jag väl vara seriöst & skriva dagens WOD & mat osv

                       Återkommer med det i ett senare inlägg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: