L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Provat nytt gym.

Kategori: Allmänt

                   

Oj otydlig bild men men...

Igår var det tuuuungt att stiga upp. Full rulle iaf hela dagen.
Smrgåstårta serverades & lyan var besökt hela dagen. Britta kom förbi med en jättesöt teburk som passar min inredning PERFEKT & 3 olika tesmaker ..Redan hittat min favorit! Tack gumman!

For & tränade på Underground igår dessutom. Är väl ett helt OK gym med bra öppettider. Så ska lösa kort där i veckan. Dock kommer alltid Stepin hållas varmt om hjärtat så det blir första gymmet. Körde triceps i 50 min. ÄLSKAR att träna triceps får så fin kontakt & härlig träningsvärk ; ) Så idag känns det som 2 instoppade bollar under huden. så känns träningsvärken. körde 5 olika övningar med 3 set på varje övning!

Kom hem sen vid tolv inatt & slocknade i sängen direkt.

Idag ska jag köra på Stepin Baksida lår & biceps & trapz! Får se om jag promenerar till gymmet också för att få in lite promenad också! Ciaao

Kommentarer

  • ss säger:

    nej men gör ug till ditt första gym :D kostar bara en tredjedel, å har öppet nästan dygnet runt :p

    2011-05-22 | 14:21:12

Kommentera inlägget här: