L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Oops i did it again / DAGEN IDAG / Fan för Martin

Kategori: Allmänt


Whey 100 Proteinpulver Jordgubbssmak 1 kg 269:-
Sen fick jag även gratis några såna här

Fick även gratis skopa & sen var det en tredje sak ? Minns ej riktigt.
Älskar Gymgrossisten då man iblnad får mejl "Hej vi ser att du inte beställt på ett tag, har du glömt bort oss? här har du 100 :- att handla för" Också var det bara 2 månader sen jag handlade. Dom vet hur dom ska tjäna pengar på mig !=) Men det är så kul när man får sånt & gratis saker som vattenflaskor, bars osv . Gratis är gott=)



DAGEN IDAG

05:40  ZzZz..Öhm ? va? (klockan ringer) Trött då martin jävlades som FAN igårkväll höll på att putta ner mig på golvet flera ggr haha ! Synd om mig =(
05:45 Morgoncardio VART FAN ÄR CARIN !!(står & huttrar i korsningen)
Morgonprommis 60 min exakt! Död nu...Blir att köra triceps idag & sjukgymnastik för axlarna. 

Kl 06:55 Frukost: Havregrynsgröt + mosad banan + smulade hallon
fy fan så skönt med rutiner min älskade gröt som du är saknad.
kl 8-17 Jobb
Kl ?? Träning med min Carin-bus !
Efter träning: Aminosyror
Kl 23 Proteinpulver (sojaprotein som jag har nu)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: