L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Oops/ gårdagens benpass

Kategori: Allmänt


Whey 80, 1kg, Vanilla Pear 149:- ( snart 199:-)
Womens soft hoodie black, S, 899:-

WWW:GYMGROSSISTEN.COM

                  GÅRDAGENS BENPASS

Benböj fristång 
20 x 20 kg
12 x 90 kg
8 x 130 kg
5 x 130 kg

Njaa... visst jag kom upp i 130 men blir nog att köra på med 120 kg ist & fler vet inte känns lite för lite att göra så få reps. Men det är jumånga som gör sådär få så, det har säkert ett syfte.

Benspark / Leg extension / ( framsida lår)
3 set / 12 reps, 10 reps, 8 reps ( 3 själv resten negativa Carin drog upp)

Trodde jag skulle dö. HATAR bensparken

Hopp över bänk
( stå med händerna på bänken och skutta jämfota över sidan på bänken så nära & långsamt du kan)

Legcurl sittande / Benspark bakåt/ (baksida lår)
3 set
12 reps / 10 reps/ 8 reps

Baksida lår med fristång
2 set
12 x 50 kg
10 x 50 kg

Legcurl (baksida lår) liggande
Pressade ur det sista på 2 set med bebisvikter !=)

Fyfan hela min munktröja var genomsvettig denvar MÖRKGRÅ efter passet. Idag kan jag knappt röra mig pga ryggvärk.. Olidligt... Träningsvärk i baksida lår & rejält i biceps. Kördes så det spyddes utanför Stepin! ( vem av oss det var får ni klura om )

Kommentarer

  • Tess säger:

    att göra få reps med höga vikter ökar muskelstyrkan och volymen mest när man tränar. man ska helst orka göra 6-7 reps när man tränar så för det har visat sig mest effektivt. men jag tycker du ska köra på lite fler reps och lägre vikter om du inte vill bli så mkt större. men kan räkna ut exakta vikter att träna på beroende på vad man är ute efter för result

    2011-05-25 | 22:35:51
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/
  • Tess säger:

    ...at

    2011-05-25 | 22:36:37
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: