L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Måndags biktar mig!

Kategori: Allmänt

 Biktar mig själv

                 
NU ÄR JAG LESS PÅ MIG SJÄLV (!)
& inte så lite heller. Det får finnas en gräns vad man kan kan tryka i sig + i vilka mängder. Den mängden har jag för LÄNGESEN passerat mina vänner. Få se nu jag har vilat från träningen i över en vecka. Rättare sagt 1 vecka 3 dagar. Inte ätit frukosten som jag ska ätit mjölk & flingor ist för gröt. Bara där fallerar mina rutiner. Inte ätit mellanmål & snaskat VARJE DAG nästan ! vet 2 dagar jag INTE snaskat. Detta pga. Mina rutiner inte följts. Jag är en rutinmänniska. En del kan tycka det är ett sjukt beteende. Men vadå? På samma sätt som folk bli nojjiga över städning blir jag över mina matrutiner. Det blir en ond cirkel. Först äter man för man har sin

Första vilodag = snaskdag. Sen
Andra dagen same thing.
Tredje dagen blir man paniktant för man inte farit på gymmet pga värk i rygg + axel.
Fjärde dagen biter man sönder naglarna.
Femte har man gett upp.
Sjätte börjar man böla över att man är så jävla lat.
Sjunde har man blivit bekväm och kan inte ta sig iväg.
Åttonde = Gymmet? Vad är det? 
Tionde:
Less-på-mig-själv

Ja ni läste rätt. Det kan till och med vara 20 men för att inte överdriva så skriver vi 15. Förstår ni då att mina 2 kg minus lär ha försvunnit ganska duktigt? Då glass inte är det enda jag fått i mig. Det sjuka är att det är inga hetsätningar jämfört med förr. Det här är som lite utspritt över hela dygnen. Imorse fick jag nog. Nu kände jag att jag måste stoppa tåget innan det rullar åt helt fel håll. Vad fick mig att känna detta? JO EN KNAPP PÅ ETT PAR JEANS FLÖG IGÅR !! Haha.

 Jag har sjunkit så lågt. Usch. Fy fan. Äcklas över mig själv. Man måste nå botten ibland för att kunna känna riktig motivation. Jag skiter i om jag inte har motivation. Nu tar jag mig i kragen som jag gör för att åka till jobbet eller borsta tänderna osv. Inget att diskutera ens ju? Bara iväg gör det du gillar träna det du kan pga. värken. Du är trött för att du har SLARVAT MED MEDICINERNA (idiot) & pga detta slarvat med maten då blir man trött. Man börjar släppa på ens rutiner. Då faller det.

Kanske en vårdepression som kom som Therese sa, kanske medicinska skäl, Jag vet inte. & tänker inte ta hänsyn till nånting nån måtta får det finnas.

Skyll dig själv latmask….
Du har bara dig själv att skylla det är inte jobbigt att gå till medicinskkåpet & fylla på medicinerna. Du vet glass är din svaga sida låt bli skiten. Precis som du kunnat hålla dig borta från allt med skrovmål att göra i 5 månader nu. Du måste lära dig leva ett normalt livmed fasta normala rutiner.

Så nu tar jag tag i detta. Vill inte må såhär. Vill göra det jag tycker om. Vem är med mig? :)


MEN PUSS PÅ DIG Solstråle där !! Tusen tack! =)

Kommentarer

  • martina säger:

    Jag är med dig ;-) du fixar det !!! Du är stark o lyckas ! Tänk bara hur långt du kommit , finns dem som inte alls tar sig någonstans :) kramar

    2011-05-10 | 10:58:47

Kommentera inlägget här: