L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

MÅNDAG........

Kategori: Allmänt

Frisörbesök idag hos världens bästa frisör Rosi på torgfrisören!

kl 07:00: Hårdbrödmacka + Proteinshake
kl10:15: Aminosyror + apelsin
Kl 13:10: Thaigryta med bambuskott, älgkött osv.
Kl 16:00 Äpple + Proteinshake
Kl 17:00 Frisörbesök hos Rosi slinga håret
Kl 17:50 Pre Work out ( måste ha idag då jag inte hinner hem & tagga igång & få i mig middag innan)

Kl 18:30 Träning med Carin bus benträning!  Ska försöka mig på 120 kg 3 set nu med 10: or !
Liten stegring från förra veckan men får se hur det går utan krubb i magen?

Efter träning: Aminosyror-> köra hem -> Middag köttfärsås av älgfärs + parboooiled!

Är helt blå på knogarna sen jag slog på boxningssäcken! Snacka om att jag kommer leva loppan när jag är själv på underground! ÄLSKAR boxning!! Bara stå & mata & sparka, ner på marken göra armhävningar sen upp igen & studsa på tårna & slå, ducka sen slå igen! Wihoo

Mysig träningsvärk i biceps idag. Förjävlig i triceps......
Sitter & planerar in Stockholms weekend med Lee & Malin!
Blir troligtvis Dubbelrum Superior room för mig & Lee med balkong mot centrala sthlm ;) Ojdå!

Då ska vi sitta på balkongen & beställa upp mat med roomservice & ta ett eller 2 glas & musik på rummet & njuta av shopping & Stockholmyret på kvällen & vi ska gymma på deras gym SOM JAG LÄNGTAT!

Blir även nätter på hotell bakfickan & rådmannen troligtvis! Blir hela kittet med skansen , eftersom malin isf  har med sig lillan ! Shopping m.m. Jag ska ju bjuda Lee på hennes flygbiljetter då det var hennes födelsedagspresent
                  

Kommentarer

  • Lee säger:

    ÅH SÅ JÄVLA MYS, JAG LÄNGTAR!



    sen är du så jävla underbar som ger mig flygbiljetter i present :) Bäst är du! <3

    2011-05-23 | 23:50:33

Kommentera inlägget här: