L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Jag tar en paus.

Kategori: Allmänt

Jag är slut. Ingen energi. Är död.

Det är UTAN TVEKAN något fel på medicnerna nu eller inte på dom men att kroppen min inte tar upp medicinerna nog bra. Det enda jag gör är att sova. Sover längre på morgonen sliter mig upp till jobbet. Sover på lunchrasten, sover någon timme tidigare än jag brukar. Less....Tillochmed missat bog brother pga detta!! Har ingen energi att vara glad eller göra roliga saker. Svullna ögon & fingrar..Kul kul

Så därför tar jag en paus här. Vi hörs på Söndag!

         

Hände ngt kul igår på affärn en karl (my god så god parfym karln hade) började skratta när vi stod brevid varandra & packade varor :

Han: "oj, haha fan man kanske skulle haka på ditt tåg med alla nyttiga varor"
Jag: (skrattar) va? tycker du jag handlar bra ?
Han: "Såg kontrasten direkt här, nu skäms jag lite ju" ( visar upp sina varor)
Jag: "Vilken tur att du då står här när det väl sker jag handlar nyttigt, nu har du gjort min dag här :)"

                                                Till er män !
Måste dessutom säga att det är superkul att det är så många killar /karlar/män som verkar läsa bloggen, fått diverse mejl nu av dom som skriver positivt & ger feedback eller frågar saker osv. Riktigt kul måste jag säga! Fått så många nya kontakter & folk som kan ge positiv energi !  


Kommentarer

  • Anonym säger:

    jaa därför hoppas man att du kryar på dig så man slipper paus här på sidan :)

    2011-05-05 | 09:47:14
  • Tess säger:

    Vet du vad! Jag har känt PRECIS likadant i typ tre veckor och nu börjar det äntligen gå över! Det är inte ovanliga "symtom" på vårdepression.

    2011-05-05 | 21:54:45
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: