L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Gottardag / i velandets land/ Smita iväg?

Kategori: Allmänt

Idag är ingen vanlig dag för idag så är det GOTTARDAG hurra hurra hurra! Vi har bara ett problem. Jag TVEKAR?!HELA JÄVLA VECKAN HAR JAG GÅTT & LÄNGTAT TILL FREDAG! Skött kosten till punkt & pricka! Räknat ner dagarna. & nu så TVEKAR JAG ! -skakar på huvudet- Vill jag ha glass idag eller imorgon eller söndag.

Idag för att: Det är myskväll med hjärtat!
Imorgon för att: Jag är själv martin festar jag kan tjocka mig ifred
Söndag för att: Martin är bakis & då lär det väl bli bakishäng. Alltså Passar glass bra där!

 Tricky.. Very tricky!
               
Sen tvekar jag. ska jag träna idag VILL ju så sjukt mkt men Martin kommer hem idag & vi har inte synts på länge. Kan jag smita iväg en snabbis kanske bara ?? (missbrukare som Lee tycker att jag låter som)

               

Kommentarer

  • Therese säger:

    glass på lördag såklart! Så du slipper dela med dig;)

    2011-05-27 | 18:50:33
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: