L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Bilder + dagen idag !=)

Kategori: FORM-CHECK


Rygg + biceps idag!
Frukost: Smoothie med 3 ägg som jag knäckte ner + skinkmacka
Mellis 1: Kesella + fun light
Lunch: Havregrynsgröt + mosad banan
MEllis 2: 1 apelsin + 1 kiwi

Fan tårtbiten smög ju ner också. Kunde inte hålla mig =( I'M ONLY HUMAN!

Träningen gick riktigt bra . Klarade dock bara ryggövningarna till hälften då det gör så sjukt ont i axeln. Men klarade mer än jag trodde. Biceps gick riktigt bra. Fin kontakt Svettades halft ihjäl så jag vill ta död på myten att man inte svettas av styrketräning eller att det inte är förbränningträning. SKITSNACK speciellt brudar!

Vill ni bli fastare i kroppen, BÖRJA TRÄNA STYRKE !!


Fan så solbrun jag ser ut ?!?


SÅHÄR ska det se ut efter ett pass... & nej det har inte regnat ute ..Det är hederlig svett.


Nåja nu ska jag bädda ner mig brevid Martin! Han är världens bästa som inte blir less på mig när jag är jobbig och bombar hans mobil med samtal för ett par hörlurar och han lämnar ett kalas för att komma med dom åt mig! Han är så fin ! Jag är bortskämd med sån snäll kille! Godnatt på er !

Kommentarer

  • Britta säger:

    styrketräning leder till muskler som leder till ökar förbränningen, även i inaktivt tillstånd - SÅ JA behöver jag säga något mer?



    lär mig styrketräna!!

    2011-05-17 | 23:48:10
    Bloggadress: http://sixth.blogg.se/
  • Anonym säger:

    åååå de är power i den där kroppen,,,snyggaste tjejen mummmms

    2011-05-18 | 07:03:33

Kommentera inlägget här: