L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

A FUCKING MIRACLE MY FRIENDS!!!

Kategori: Allmänt

ETT JÄVLA MIRAKEL HAR SKETT IDAG DEN 8 MARS 2011 !  !

KLOCKAN 05:55 RINGDE KLOCKAN, KLOCKAN 06:00  POWERWALK 60 MINUTER
                                
BILDBEVIS!! första 10 minutrarna gick jag i sömnen.
Men sen spann benen vidare av sig själv nästan så man hade kunnat jogga. (observera nästan)
MEN för min del ska pulsen INTE överstiga 130 slag/minut, risk att kroppen förbränner muskelmassa ist för fett! Och som dom flesta vet är mitt mål att behålla så mkt muskler som möjligt men ändå gå ner. Vilket i sig är en jävligt knepig kombination. Kanske inte att behålla men att BYGGA samtidigt.

Riktigt mysigt att lyssna på radion på morgonen. Dom är inte lika speedade då eller jobbig reklam.

1 timmes morgonpromenad är ca 345 Kcal Vilket är bra då jag har stillasittande jobb.


Vad säger vi om det Therese?, tummen UUUUUPP!

DAGENS SCHEMA

Kl 06:00-07:00 träning:
Powerwalk
Kl 07:05 Frukost: Havregrynsgröt + banan+ mjölk
Kl:10:00 Mellis 1: 1 ägg på hårdbrödmacka + 1 äpple
Kl 12:50 Lunch: Same old.. Same old..Rester
Kl 13:00-14:00 Sjukgymnast sträckning av ryggen
Kl: 16:00 Mellis 2: 1 apelsin + 1 äggmacka
Kl 17:30 Middag Lax + wokade grönsaker
kl 19:00 Träning Löpning 30 minuter -> Aminosyra shake för återhämtning
Kl 19:30  Övrigt Passa på min träningsbuddy Carin i gymmet när hon kör!
Kl 20:00 Träning med Niklas övre delen av rygg + Triceps

kl 23:00 ZzZz...

__________________________________________________________________________________

Kommer nytt inlägg senare idag om gårdagen hur den gick. Lite roliga samtal om hälsan med folk.
+ att jag gjort upp fler nya inlägg som ligger "vilandes".. spännande ;D

Kommentarer

  • Tess säger:

    FET tumme upp Sara!!!

    Jag var ute 06.15 jag, som vanligt.. fy FAN vad jag var trött imorse!

    2011-03-08 | 17:49:45
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/
  • Tess säger:

    Jag kör också powerwalks på morgonen. Kliver upp kl 4:50 o går ca 8 km vilket tar 1,25. Älskar mina tidiga morgonproms!



    Bra tips ang pulsen. Ska tänka på det i fortsättningen. Visste inte att det kunde bli så. Är det ett faktum trots att man hivar i sig en proteindrink?

    2011-03-15 | 15:57:06

Kommentera inlägget här: