L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

ZzZz...

Kategori: Allmänt

                                

Fy fan så trött jag är idag. Tyngdlyftning för ögonlocken idag kan jag tala om!
Dom faller ihop hela tiden. Måste verkligen sova middag på lunchen så jag är pigg när jag får träffa mitt socker sen idag ;) Äntligen! Hann bor ju inte i Boden nu så det blir inte så ofta vi ses så det blir massa mys i helgen! 
           
            Min min min ; )          Du & Jag!
Frukost 07:25 Fruktsallad + 2 kokta ägg på macka (VASA sportbröd) 
   
Min chef skrattade åt mig imorse när han såg min påse med alla matlådor inför dagens intag. "Jävlar vilken påse ska du äta ALLT DET DÄR ?!?!" Haha, Jaaa ??
Mellis 1: 1 äggmacka + resten av fruktsalladen
Lunch: Kyckling filé+ wokade grönsaker
Mellis 2: Frysta bär + 175g lätt kesella 1% fett 

            
       Ca 4 matskedar med fruktsallad OSÖTAD !! Folk tycker det är surt men man vänjer sig.
Jag personligen tycker bara det är friskare smak!, annars kan man ringla liite honing=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: