L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Elak pojkvän/ gårdagens pass/ kontaktannons

Kategori: Allmänt

                       
DETTA MINA VÄNNER SKICKAR MIN POJKVÄN TILL MIG IMORSE NÄR JAG SITTER MED MIN GODA HAVREGRYNSGRÖT.... JAG ÄR INTE DET MINSTA BITTER & JAG MISSTÄNKER HAN SURAR ÄN ÖVER MITT MMS PÅ GODISSKÅLEN FÖR 2 VECKOR SEN? BARNUNGE ATT HÄMNAS ÄR BARNSLIGT LÄRDE INTE DIN MAMMA DIG DET??

FRUKOST: Havregrynsgröt + mosad banan + äggmacka
MELLIS: 1 äggmacka + 1 apelsin
LUNCH: stekt kyckling + sallad + stekt ägg
MELLIS 2: 1 kiwi + 1 äggmacka
MIDDAG: lax i ugn med kryddtäcke + wokade grönsaker

Gårdagens träning med Carin gick fint, körde nya upplägget- fler reps själv utan så mkt hjälp. Båda två kände att det var annorlunda ,lite mera muskelkondition. Känner ej ngn träningsvärk än men har fortfarande kramp i brösten när jag skriver på datorn. När jag skulle ratta med bilen igår så började jag asgarva för mig själv då jag knappt klarade det. När Carin for på träning så fortsatte jag med ca 5 set till, körde nog ca 10 set på brösten med 12 reps x 3 så dom är möööra idag + att jag supersetade på en del.

For hem till mamma & pappa sen & kasta i mig lite mat där vid 20:30 & då började det vanliga muskelkriget hos familjen Isaksson. Farsan: "Haha blir det nå småttingmuskler då?" & brorsan ställer sig & spänner armen & frågar om det är en muskel på hans arm varav pappa börjar inspektera mina. Brorsan skriker rakt ut "ÅH FY FAAAAN! JAG HAR EN SYSTER SOM ÄR BODYBUILDER" & Skriker som att han sett ett monster.Tror någon behöver ta ett avsnitt med han vad en halv lönnfet tjej som har tillstymmelse till muskler skiljer sig från en bodybuilder men men..Kul att 12 åringarna tror jag är en iaf??? Mamma står & rynkar på näsan ( då hon inte riktigt tycker om detta hehe) Medans tro det eller ej men min pappa sa jag började få fram en del av axelns framsida som mer markerad!=) Var kul att höra.

                                                     KONTAKTANNONS
Jo fan höll ju på att glömma Pär fyller år & önskade att jag skulle lägga upp en bild på han och skriva en rad att han önskar sig en söt Boden tjej! Så om ni vet ngn så hör av er! Han tjänar bra med pengar & har stor snopp enligt han själv & hans ex! ( Jag vet jag sa ifrån men han gav inte vika det skulle verkligen stå sådär sa han) Han har ofta fina bilar & troligtvis byter han dom oftare än kalsingarna. Just därför får du inte vara så känslig mot skitränder när du tvättar åt han.
                                         
                                      "Pär Pär ditt lilla sär , dags att inse att du gammal är
                                   Singel,nörd & intelligent, desperat & kåt likt ett stort skämt!
                                      
                                        Men du är ändå ganska bra & finns alltid där
                                        Alltid ett skämt på lager & humoristisk är!
                                        
                                        Bjuder på dig själv så till den milda grad
                                        att en gåta är vem du inte kan göra glad?
                
                                                en storfavorit du är hos mig!
                                                   Alltid vill jag gilla dig! "
                     
                                                GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN !

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jag är game on

    2011-03-29 | 12:53:21
  • Martinisss säger:

    Vilken Annons ;) hehe , värsta "dröm karln" ;) men GRATTTTISSS :D

    2011-03-29 | 17:49:47
  • Marie säger:

    Är det såna här annonser man ska lägga upp när man söker karl? Kanske borde testa =) hahaha.

    2011-03-31 | 17:25:47
    Bloggadress: http://marietegelid.blogg.se/

Kommentera inlägget här: