L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Form-check

Kategori: FORM-CHECK

2 olika ljus som jag har i badrummet  visste inte vilket ljus man ska "lita på" så lägger väl upp båda.

Som ni ser är det fortfarande kilon som måste bort så jag inte bara ser "klumpeduns" ut. Handlar väl
om ca 4 kg till som är ett måste. resten är ett plus enbart från min sida. Vill inte gå ner för mkt nu
då det får bli nästa år. måste ha lite mer muskler i förrådet känns det som.



Som sagt så måste jag arbeta med med att få bort fettet.. Skärpning nu! =)

Var hos Linda & hälsade på henne & johan & Barnen! Längesen jag var & hälsade på ngn vän känns det som. Man borde kanske bli lite bättre på det. Var ju & hälsade på Hanna förra veckan. Dom 2 besöken är väl dom enda jag gjort på några månader nu till ngn vän...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: