L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Älskade Gurkan !

Kategori: Allmänt


Såhär spenderades Söndagskvällen framför tv:n skrattandes åt gurkan! Är han inte underbar?=) På tallriken ser ni Mango & vindruvor & Kiwi!, Vettefan om jag var så impad av mango. Rekomenderas som kvällsplock. Orkade inte ens hälften så resten blev mellanmål idag tsm med ägg.

05:45 ZzZz..Öhm? va? jaha öhm...
05:50 Powerwalk 60 min , jättevarmt skönt väder imorse , Jag = vinterklädd!
07:00 Frukost: Havregrynsgröt + 1 äggmacka
10:00 Mellis 1 : KESO + morötter
13:00 Thaigryta
16:00 Vindruvor + mango + äggmacka

                

Ikväll: Träning- Döda lite biceps ! förhoppningsvis med Carin :)

Får inte köra nå cardio idag vilket jag glömde imorse : / pga ryggen. Den sak få totalvila i 2 dygn vilket jag nu förstört självklart. Klantiga jag. Så det blir väl ett dygn extra vila. Herregud så jag tycker synd om folk som har kroniska ryggproblem man märker ju hur det förstör så mkt. Allt från att knyta skosnören till att raka benen. Haha

Middag: Får se vad det blir. :) Antingen matlåda eller laga ngt gott. Tror jag kommer idas laga ngt när jag inte ska köra så långt pass / krävande.

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Mango är ju bland det godaste som finns i fruktväg! :).

    2011-03-21 | 20:30:04
    Bloggadress: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: