L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

MAN SKA FAN INTE HA SALLAD TILL PALT

Kategori: Allmänt



Åh ! Klockan 10 imorse kom mamma hem till mig & hjälpte mig att av-julmatisera mitt hem :(
Jag som hållt stenhårt på att ha kvar min jul! & JÄVLAR så ljust sovrummet blev när jag tog bort
julgardinerna!! Herrejösses blir nästan blind av att det är så vitt.

Köpte gotta igår med Hanna på affärn var förbi henne en snabbis. Dock var jag så trött när jag
kom hem så jag sket i det hela. Det gjorde jag DOCK INTE IDAG haha. Jises christ! När mamma
for så la jag mig i sängen igen med filt & gottat & läste bok eftersom jag hade träningsförbud pga
ryggvärken så den ska få 2 dygn på sig med totalvila nu. Fy fan så det kröp i kroppen !!!!
                  
Såhär spenderades hela lördag förmiddag! Somnade 2 timmar sen. Tror kroppen är rätt slut.
Blev så jävla less på mig själv när jag vaknade så jag slängde allt godis som ni ser där
räckte med att jag testade en ny B&J igår !!! ( alla säger dom är så goda så jag försöker
hitta ngn variant som är Ok, ej hittat än ?? ) Detta är ngt som fungerar för mig. LÖSGODIS.
Jag hade aldrig kunna göra såhär med chips. Men eftersom jag inte tycker om lösgodis speciellt
mkt så är det inga problem jag köper massor det ser så fint ut. men så blir jag less direkt.
                          =

                Mindre gotta.
Åt en sallad till lunch då eftersom jag smällde i mig så mkt kalorier med saften bland. annat!
Sen till middag blev det sallad + en palt. Fan så fel det smakar med sallad ? palt. Seriöst man
ska inte ha sallad till palt!!  Har ingen söndagsångest pga 2 gottardagar. Var ett aktivt val =
Kan inte förvänta mig några resultat på jeansen eller vågen. That's life... Ansvar..

                     
Hann även med att laga mat inför veckan. blev 5 matlådor. Skalade även klart morötter & kokade ägg
så slipper jag hålla på med den skiten på morgonen! SPARAR IN MASSOR MED TID !! =) Ni har väl 
också gjort era matlådor för veckan i hope ???
                           
Hann även med denna kluring. att göra plats i en av mina garderober ; ) ..............
Jävligt svårt men med mkt pusslande så gick det. Ska ju ändå sätta in ett nytt garderobssystem så.

Misstänker min Martin har somnat nu där borta så jag går väl & gör detsamma.  Snart ses vi !=)
Längtar som FAN efter honom! Är väl den enda jag kan prata med saker om numer känns det som..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: