L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Go & glad !=)

Kategori: Allmänt



                
                                                    Pigg & Glad kexchoklad!
                                                            God morgon!

                      Svar på kommentar: Jag fick inte träna den dagen i Tisdags 

            Dagens planer är att luncha på Norrigården med Carin-bus, möte med en marknadsansvarig
            för ett flygbolag, kl 15 sjukgymnasten för besiktning igen, jobba till 17 sen blir det go-middag
            hos Farmor & Farfar- Fisk (3: e gången den här veckan) sen byter jag om & åker på Steppan
            med Carin idag blir det rygg + triceps! Ska försöka få mig 30 min jogging också idag!
            Känner mig mkt piggare idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: