L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Svar på kommentarer + Ryggschemat

Kategori: Allmänt

                                     
Lisa höjsten om God morning hurtbullar!:
vart får du enerign ifrån sara?! :) står med pompoms och hejjar på dig
Du är sååååå duktig!!

Svar: Hörru det vettefan. Klockan ringer först vid fönstret sen ringer den andra utanför sovrummet precis där jag har kläderna så man har ju som inget val. Jag gör allt så snabbt att jag knappt är medveten om att jag går ut på morgonpromenad ?=) Taack pinglan!

Anonym om Bicepsmått + bilder + rapport:

hörru av med linnet också ber du någon kompis fota dig när du spänner ut ryggen å vingarna, det hade verkligen varit roligt att se:)

Svar: Jag ska. Malin ska ta foton har vi sagt. Men än har jag för mkt fett för att det ska synas ngt tror jag! Men som sagt det kommer förr eller senare !=)

Ann-Helen om Form-Check!:
Jisses amalia Qvinna vilka mukkler!! I like!

Svar: And i like you! Alltid snälla kommentarer tusen tack!=) Fan så skoj med tjejer som tycker om muskler och träning! SÅ DET SKA VARA!

Emma  om Duktiga mig!:
Grym du är! Jag har inte heller rört varken chips eller godis på hela veckan. Åt visserligen efterrätt igår, men höll det inom en rimlig kalorinivå. Räknar du kalorier eller försöker du bara byta ut sämre grejer mot bättre, mindre pasta osv?

Svar: Duktig du är ! Vi diskuterade detta igår & när det gäller viktnedgång handlar ju allt egentligen om siffror. Kcal. In & ut liksom. Du kan gå ner hur lätt som helst bara du kan räkna. Men hur snyggt är det att ha gått ner & mer än hälften av det är muskler? då är man ju bara mjuk+ pösig + inte alls fast som man önskade. DÄRFÖR TJEJER ÄR STYRKETRÄNING BRA! Kom ihåg att muskler förbrännner fett också. Men jag kan kaloriräkning, jag vet vad dom bästa & sämsta sakerna på ett UNGEFÄR ligger kalorimässigt. Dock är det inte mitt prio. Prio 1 är att min kropp bara ska få i sig det den behöver nyttiga & bra saker. SEN kommer kaloriräkningen. Men om man äter nyttigt & bra. Så behöver man väldigt sällan ha koll på några siffror= jävligt bekvämt & skönt :) Man ska inte stirra sig blind men visst, det är bra att veta UNGEFÄR hur många  kcal det hamnar. Ännu bättre är det att ha koll på hur länge man får slita för att få bort dom.

Vad gäller pasta har jag helt slutat med den nästan. Varken ljus eller mörk. Jag har numer quinoa & bulgur & potatis. Inge fel med pasta om man kan hantera den. Jag tror vi stoppar i oss alldelens för stora mängder & har svårt att göra oss av med all den energin. (Bortsett från dom som tränar oerhört hårt) Jag klarar mig fint utan. JAG INTAR ÄNDÅ KOLHYDRATER GOTT FOLK SÅ JAG BEHÖVER INGEN KOLHYDRAT PREDIKAN HÄR. Om jag äter pasta blir det dinkelpasta, smakar IDENTISKT! Finns på ICA KVANTUM i boden inte sett den ngn annanstans just den sorten jag vill ha. inte 100% på att det är just denna men förpackningen ser i princip ut som denna. Finns bland dom här tortellini sakerna osv.
                                 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: