L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Söndagen jag glömde !=)

Kategori: Allmänt

Hej missade uppdatera om min mysiga söndag ju! här kommer den !=)

Vaknade upp......Död.. Wonder why. Var jag där? Hade jag kul? Hade Carin kul? oh lord..
                    
Man ringde såna där vanliga dagen -efter samtal. Mamma & pappa & tackade för skjutsen, pojkvännen & surrade om allt mellan himmel & jord. Carin för att få fylla i varandras luckor. Värst var nog på gymmet måndagkväll då ordningsvakten Olof som jobbar med oss på Farmen frågade hur det gick med luckan. Hur visste du det? "JA vi stod ju & pratade??" Så jag tror jag tar tillbaka det där om att det bara var ngt vinglas??

                                         
Denna outfit fick jag springa omkring med i läggan. Med gårdagens äckliga insvettade sockar. I know.

Malin ringde & jag SKREK efter att få smaka på en bulla då jag kom på att det gått en vecka utan nå gotta alls. Så snäll som hon var så kom hon förbi med bulla!! DET ÄR EN SANN VÄN DET=) Hon stannade hela dagen hos mig vi lagade middag. 1 vårrulle var med wokade grönsaker = nyttig bakismat jämfört med vanlig ju?


Ordnade lite mys för lill damen både i soffan & på köksgolvet. Behöver jag säga att jag själv la mig där när dom åkte? ; )

Nu blir det att tagga igång inför kvällens pass med Niklas ! Har nackspärr eller en muskel har låst sig på vänster sida av nacken + ryggont. skriver ett inlägg senare ikväll om passet! BYYYYE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: