L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Lördag. Ryggont. Spinning. Radio. Mat.

Kategori: Allmänt

                                                           FREDAG              
                          
Gårdagens middag ovan. Kycklingbitar med krydda på. Currydressing som jag gjort själv på mjölk & curry. ligger självklart längst ner på tallriken. Jag vill inte ha dressing utan är mer ute efter att ha ngt bara så kycklingen inte bllir så torr. så det är ett bra tips :). blev SVINMÄTT av denna portion..Jösses

När jag kom hem från jobbet igår så märkte jag mamma gått lös i min lägenhet & vikt kläder, tagit hem & tvättat & STÄDAT åt mig! Har jag världens bästa mamma eller?!=)

                                                                          LÖRDAG
                      Frukost:
1 kiwi, 1 jordgubbssmoothie, 2 äggmackor, 1 skinkmacka
                      
Åh riktig lyxfrukost jämfört med gröten !=)
Kl 10:00 Spinning 30 min, antar att ANGELA ÄR DÄR NU KANSKE ? Jävla skolkare förra veckan.
Kl 11:45 Ben & vader. Blir att rikta in sig mer på  leg extension i stolen & baksida lår. Inga kompressioner har ännu ondare i ryggen nu så..

Dagens andra planer komme rupp senare. Blir massa sport iaf ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: