L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Krokodil har jagat mig inatt! : (

Kategori: Allmänt

    
Haha åh så jag är lättroad ibland !!

Åh idag är det en tung dag. Inte fått sova ngt alls inatt. Har (JA DET ÄR SANT) drömt hela natten att jag var krokodilvakt åt Marcus krokodil ( det är ödlor han har egentligen men i min dröm krokodil) & den var helt störd & sprang & jagade mig och hoppade jättehögt & jag var livrädd på riktigt & hela jävla natten har jag vaknat av panik att krokodilen skulle ta mig ( en minikrokodil) så jag vaknade, gick på toan. la mig.. ZzZz.. Vaknade panik gick ut i köket & sådär höll det på HELA NATTEN, vid halv fem imorse bestämde jag mig för att skita i morgonpromenaden!! Så nu sitter jag här & håller på att somna hela tiden. Kommer dö idag..

                                     
Har träning med Niklas ikväll 20:00 så jag tror jag ska promenera till & från gymmet för att få energi innan & luft samt cardion jag missade imorse det är en timmes promenad sammanlagt så.. Får se !
Det är bröst + trapz idag på schemat med nya upplägget 3 set med 12 reps på varje utan att faila.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: