L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Klantjävel.. Ont i ryggfan igen. + Farmen

Kategori: Allmänt

                                             
                                                       Ooops..... I did it again!

Jag har dom röda & turkosa redan. Men det är så svårt att matcha om man vill ha en grå munktröja exempelvis. Sen behöver jag fler träningsbyxor. ( har givetvis fler andra) Men detta ger såååån ny energi så vafan.
Sen har jag lite panik att dom håller på att utgå då alla har rea på dom 529:- just nu överallt & sorterna blir mindre så jag har PANIK!!!  Någon som vet ngt om det ?!!

                                                       Isf beställer jag fan fler...



Vettetusan jag har sagt att mina morgonprommisar ska vara kul annars gör jag det inte.
Imorse steg jag upp & sen bestämde jag mig för att gå & sova igen. VAFAN!!! Latjävel=(

Styrkepasset igår gick bra.... För att vara ben & Sara....Dock är ryggen förstörd idag igen..
Bara sista dagen nu idag sen blir det 3 dagar vilodag för ryggen detta funkar inte.

Körde lite Biceps dessutom då jag ska ha det 2 ggr / vecka.


Jo jag kanske ska förklara här om det är någon jag arbetar med på Western Farm som kommer undra i helgen. Jag kommer inte jobba pga min ryggskada då jag inte får ha korsett på mig & inte får stå upp och vrida & lyfta saker ( bevis från gårdagen körde inte ens tunga vikter) & att stå så i flera timmar & göra funkar inte då jag nog har en spricka i en av diskarna + ev. muskelbristning

Jag kommer vara där som gäst. - Inte full - utan för att snabbt se Hoffmaestro då jag trodde jag skulle jobba först & få se dom ändå. Kommer nog inte vara så länge där heller men jag vet det ser inte så snyggt ut. Men det är skillnad på ryggen att stå och vrida & lyfta saker och luta sig över baren osv än att gå omkring. Det sa sjukgymnasten också. Kommer ju givetvis inte kunna hoppa & dansa järnet eller ngt. Skäms lite men jag måste ju få leva också :) Så nu vet ni om ni läser.


Frukost:
Havregrynsgröt + rivet äpple+smulade hallon + äggmacka
Mellis 1: Äggmacka + skål m. Bär (hallon + björnbär)
Lunch: quinoa 1/3 Dl , Älgkött , wokade grönsaker
Mellis 2: Frukt + 1/2 yoghurt
Middag: Kyckling + Wokade grönsaker + nötter

Kommentarer


Kommentera inlägget här: