L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Ja , jag kanske är en chicken!

Kategori: Allmänt

                              

Tänk vilken tur att jag har Carin!! Detta folk är varför man bör ha en träningsbuddie. Någon som man inte umgås med alltför mkt på fritiden. Då är man lite för feg för att ställa in. Idag kände jag bara för att mysa på & latträna benen. Men så hör hon av sig Carin så det lutar mot axlar & biceps.. We liike! ; ) Så här sitter jag nu & känner mig jävligt taggad faktiskt! Vart kom denna energi ifrån?

Gått & drömt om en god jäääävla bulla idag. Eller inte bulla men go fika! Men jag lät bli tårtan på jobbet . Duktiga mig! Men är så himla sugen på att gå och köpa en .. Heter dom Dounuts? som en kringla en rund ring med typ chokladsås & bitar över. Såna som alltid finns på marknaden! Detta är katastrofalt jobbigt! =)

Carin: Åååh jag ska få äta palt idag nam nam :D
Sara: Fy fan...fusk!Här kommer det börja växa broccoli ur öronen & jag kommer börja flaxa fram. & med flaxa fram menar jag inte vingar av muskler men kycklingvingar.
Carin:  Min lilla kyckling!!

Jaa.. Jag kanske är en chicken iaf? Har ju inte vågat testa makrill eller tonfisk än..

                                                   

Kommentarer

  • Carin säger:

    Helloo kykling!!!TAGGGAAAA NU !!!!!!!;););)

    2011-03-17 | 16:13:11
  • Tess säger:

    Skämtar du! Så jäääävla gott, både tonfisk o makrill! Äter det varje dag=)

    2011-03-17 | 18:26:20
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/
  • Lisa G säger:

    Makrill på hårt bröd är såå jäkla gott!



    Vad du e duktig!

    2011-03-17 | 20:01:00
    Bloggadress: http://lajsaminelli.blogg.se/
  • Britta säger:

    Din snygga varelse!



    P.s. Om mindre än en vecka svettas vi under samma tak ; )

    2011-03-18 | 13:42:35
    Bloggadress: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här: