L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Lördag update!

Kategori: Allmänt

                        
Bilden snevriden men ja.. Ni ser det klassiska kläddilemmat inför kvällen...  rev ut allt i panik!

Lördag: Åt extra lätt men ändå matigt då jag visste jag skulle dricka alkohol senare på kvällen så det blev havregrynsgröt & sallad. Såg handbollen med pappa på hildurs & satan så Jag,linnea & Johan skrek & var inne i matchen trodde jag skulle slita av mig håret. DOMARGRISAR var det!! - morr- Sen bar det av hem mamma kom & sydde ett par av mina jeans sen blev det att fixa sig klart sen till Carin . 


Vi gjorde hemmagjorda potatisklyftor ( förr hade man bara slängt in pommar ) sen fläskfilébitar som JAG stekte och vi båda överlevde uppenbarligen. sen tog jag 2 matskedar av bearnaisesåsen. ( Förr dränkte jag tallriken) jag åt bara en portion ( för tog man alltid 2 eller MER) Inge fel att ta två portioner om man kan göra av med energin men då jag hade vilodagar så nej....  det blev ett halft glas cider & ca 2 glas vin där sen åkte vi till Kekke på fest. För att senare åka till farmen... 

                   
Ni missade väl inte oss på the ranch? Det var vi som paxade upp handikappstoaletterna hela kvällen.
Miss ainte min snygga hårslinga som håller på att ramla av där inför kvällen.... Läckert

                                                                  Ghetto-chicks!!

Påväg till våran chaufför- pappa stackarn som vi lejde både dit & hem från farmen haha! Det blev liiite fler drinkar än tänkt eller drinkar men vin blev bara en drink under kvällen så inte farligt. sen har jag bara druckit nu 2 ggr på ett år så vafaan man måste få det nån gång! Detta kan jag säga var en sån rolig kväll & få komma ut bland folk att jag känner att jag har ny låga att fortsätta nu!=) Så otroligt skönt komma ut bland folk! & så mycket snälla saker folk sa & hur kul det är att träffa alla vännerna!!

Bild 1: TAGGEN!!!! Bild 2: Snus-Sara ( nej jag har ingen snus) 

Nu godnatten som gäller !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: