L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Formcheck + Rapport

Kategori: FORM-CHECK






Träningen gick inte alls nå bra idag. Fick kramper nästan i axeln såna där trötthetskramper. Orkade inte öka nånting men klarade samma vikter som förra veckan & fler reps utan hjälp på 2 övningar. Så lite frammåt gick det ju iaf. Man kan ju inte öka jämt :) Men jobbigt när man inte orkar ta ut sig.

Hade INGEN energi att jogga heller utan blev lite lall på bandet 35 minuter några få minuters jogging här & där. Sen gav jag mig kändes meningslöst lika bra åka hem & satsa mer imorgon. Misstänkte det var vätskebrist bara druckit 2 glas vatten. ( shame on me) Köpte alvedon & tog en sån på jobbet så troligtvis det  & för lite kolhydrater så jag tog mer till middagen. Glöm inte att kolhydrater är det som ger den där lilla gnistan till träningslust.

Frukost: Havregrynsgröt + mosad banan + mjölk + äggmacka ( sportbröd)
Mellis 1: skinkmacka(sportbröd) + mandarin
Lunch: Älgfärs + sallad+ dinkelberikad couscous( eller hur det nu stavas)
Mellis 2: 1 miniyoghurt + 1 banan + äggmacka 
Träning 1h 40 min Axlar + mage + löpband
Middag: Laxsallad + 1/2 tallrik havregrynsgröt m bär (björnbär + hallon)

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Jo, jag tycker också om att koka gröten istället för micro! Dock gillar jag när gröten är lite tjockare, hellre det än tunn... meeen smaken är då jävligt tråkig måste jag säga ;) Gott med banan iaf! Och med hallon tänkte jag testa också, finns ju massa varianter man kan köra!

    2011-03-02 | 21:57:36
    Bloggadress: http://jodd.blogg.se/
  • Anonym säger:

    du fick väl inte träna?

    2011-03-03 | 08:41:34

Kommentera inlägget här: