L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

En svacka rikare

Kategori: Allmänt

Linda 30 taggaren   om Helgen!/Gosat till mig i vikten:
Någon shot?;) Flaskan var fan TOM!

Mitt svar: JA MEN DÅ DELADE JAG & JAHN MED OSS OCKSÅ !! Du var medbrottsling till den tomma tequilaflaskan! Sen är "några" EN DEFINITIONSFRÅGA ;)



Har jordens svacka nu vad gäller motivation.. Inte tränat sen i Torsdags. Skulle ju träna igår? JO TJENA! Sov 30 min på lunchen. Sen somnade jag klockan 18-21:30 somnade sen vid 00:30 igen.. Behöver jag säga att jag var nog slut i både kropp & knopp? Är som att jag är uttömd på energi. Att jag glömt ta alla mina mediciner idag gör ju inte saken bättre. Bir att åka hem på lunchen. Så kan ju räkna med att sova idag också. Suck.

Kommentarer

  • ss säger:

    då var vi 2 fast av helt olika skäl :/

    men försök fara iväg å träna, jag vet att du vill!

    u can do it! ;)

    2011-06-14 | 11:13:07
  • Nathalie säger:

    ibland går det upp och ner. snart är du tillbaka :)

    2011-06-14 | 15:31:49
    Bloggadress: http://nattis.kroppsnytt.se

Kommentera inlägget här: