L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Trevlig midsommar !

Kategori: Allmänt

GÅRDAGEN (torsdag)

Morgonpromenad
Axel & magpass ( plågade Cecilia, oj så kul !! ME LOVE IT!)
KVällspromenad



Gjorde tandoorikyckling med mjölk. går UTMÄRKT. jättegott med par boiled ris eller nudlar eller vafan man nu än vill ha i det. Bort med grädden !=)
          



                                Jahapp Midsommar !
                   Släkten hela dagen... My god, ge mig styrka.

Kvävas i massa god mat. Blir att försöka hålla ner på det litegranna då jag gottat mig i rostat bröd.
Självklart äta av allt men i mindre bitar. MKT sallad & kött ;)

HA en trevlig midsommar allihopa!
                
Jo jag har en vilodag idag förresten! Känner av axeln idag & höfterna måste få vila av allt traskande.  Blir nog ändå ett pass idag men bara ett styrkepass. Får se ! har ju ändå tränat ca 11- 12 timmar redan denna vecka. Kroppen behöver vila för återhämtning.

Kommentarer

  • Cecilia säger:

    hehe, jag har fortfarande träningsvärk

    2011-06-26 | 13:15:30

Kommentera inlägget här: