L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

PAssen/ dagen/ form-check

Kategori: FORM-CHECK


Igårkväll utanför Malin! Så himla mysigt dom har det !! Dock mindre mysigt för mina benmuskler. Baksida lår.. Sved rejält att gå upp och ner för dom där. Har sån sjuk värk där så kan inte böja mig alls. Körde i lördags lite raka marklyft med 70 kg 10-12 reps. 6: a först då ag tappar greppet pga svett & kramp är så svag i handlederna. fick låna dragremmar sen. Malin sa igår att hon kände hur spänd den muskeln var & att det börjar bukta ut nu en muskel där bak så snart jävlar =)



Förra veckan, var själv på gymmet så pinsam som man är ! : )



Ställde klockan på 9 vill jag bestämt minnas. Ändå vaknade jag klockan 12.... Nåja. Vet inte riktigt hur jag ska få tiden att passa in. Har möte på Western Farm kl 18 & lovat att infinna mig på UG kl 19 då det var min enda chans till passning eftersom att LATA ELIAS ska ha vilodag idag ! Åt mkt onyttigt igår bl.a. PIZZA ! Men gott var det !=)

Druckit lite dåligt såg jag med vatten så måste hinka i mig nu så jag inte har vätskebrist. Dessutom missat en måltid redan ligger efter så måste få i mig nog mkt energi & allting. Ut i luften & andas lite så man blir pigg i knoppen till ikväll! Prestation varje gång som gäller numer inga halvdanna pass. Allting ska ara som i lördags. Var dyngsur av svett & helt slut. Fick beröm på gymmet & instruktioner lite då jag rycker upp stången lite ist för att dra upp den.

Mindre kul att märka i lördags att man måste ha gått upp JÄVLIGT mkt sen i julas. Då finbyxorna klnappt går på & kavajerna knäcker i sömmarna över axlarna & armarna... Detta pga fett...Men men..Ska inte lägga ner knut på ngn viktnedgång nu har jag sagt överhuvudtaget. Lägga vikt på att få mer muskler MEN manbehöpver ju inte smälla upp i vikt & släppa på alla regler så det blev 2 gottardagar i veckan. Ska försöka verkligen få ner det till 1.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: